„Mi-am tras negru de blog, hahalerelor!”

Dacă m-ar fi sfătuit cineva în urmă cu ceva timp să-mi fac un blog, aş fi râs cu poftă. Ştiţi cum râd eu, în hohote, m-aţi auzit de atâtea ori. Acum nu doar că nu râd, dar am decis, de bună voie şi nesilit de nimeni, să am un blog.(…) Declar din start că nu voi sta nicio clipă în faţa tastaturii, dar vă asigur că eu sunt cel care dictează textele de pe acest blog. Mai promit că voi găsi întotdeauna timp să răspund la cele mai importante critici aduse de voi, cititorii spuselor mele. (Cica Becali)

Iata inregistrarea bruta, pe care negrul razboinicului luminii s-a straduit sa o transcrie pe blog: „Băhăhăi zdreanţo ia baga si la mine o vrajeala pe globurile alea de zice toti nepotii ca numai eu nu sunt…pai cum bă io io io sa nu fiu care sunt primul peste tot…ia scriele la fraieri ca asa a vrut pula mea sa fac glob ca nui zice nimeni lu becali ce sa faca cu banii mei ai mei pe care mi ia dat dumnezeu…scrie acolo ca io sunt stapanul ca se prind muistii ca nu stau io la aparat hăhăhă…si ca o sai bag in pizd… in seama pe lăchiţele flauşate si pa aia de sug pula si ma injura hahalerele si pe muncitorii lu felix si pe toti sclavii care apar pe acolo….sa scrii frumos zdreanţo sa naud vorbe ca te fut in gura”

Etichete:

Un răspuns to “„Mi-am tras negru de blog, hahalerelor!””

  1. INconstantIN Says:

    Să îi urăm bun venit lui nea Gigi în blogosfera românească! 🙂

Lasă un răspuns

